一個人的時候

不經唱起土屋安娜的Rose

Nobody can save me
Kamisama hitotsu dake
Tomete saku you na my love

I need your love
I'm a broken rose
Maichiru kanashimi your song
Ibasho nai kodoku na my life

I need your love
I'm a broken rose.
Oh baby, help me from frozen pain
With your smile, your eyes, and sing me, just for me

I wanna need your love...
I'm a broken rose
I wanna need your love...

很搖滾 我知道

在異地的我 也這樣瘋狂

踏上這塊純樸的土地上

我就在也不是那個rock girl了

很怪 我知道

但是ˋ

入境隨俗吧...

有些地方就是該表現那樣的自己

那樣的 自己

到底是原始的我 還是...

我愛拿著吉他的我

因為拿起吉他 拿起彈片的開始

我就不會是那個

會想要愛情的女孩

那個傻傻為愛遐想的女孩

儘管

愛情真的傷我很深


arrow
arrow
    全站熱搜

    oceanminako 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()